LPS veikusi valstī noteikto centralizēto eksāmenu rezultātu analīzi

Visbiežāk uz jautājumu, kas ir izglītības kvalitāte – process vai rezultāts, izglītības jomas pētnieki un izglītības procesā iesaistītās puses atbild skaidri un pārliecinoši – abi. Kvalitatīvā un operatīvā vispārējās vidējās izglītības procesu monitoringā lielākās grūtības sagādā noteikt kritērijus, lai objektīvi novērtētu mācību procesu. Ik pa laikam fragmentāri tiek izmantoti dažādi mērījumi vai sistēmu dati, lai nonāktu pie kāda vidēja rādītāja, taču šāda pieeja neatspoguļo patieso situāciju skolās un nedod priekšstatu par mācību procesa kvalitāti. Tāpēc raksta autori izglītības kvalitātes mērījumiem izvēlējās rezultatīvo rādītāju – valstī noteikto centralizēto eksāmenu rezultātu analīzi par 2014.-2015.mācību gadu, pabeidzot vidusskolu.

Rezultātu analīze pieejama arī BLIS (BenchLearning Information System) datu bāzē: https://blis.lps.lv/lv/publikacijas/petijumi/191-centralizeto-eksamenu-rezultatu-analize-par-2014-2015-macibu-gadu

Salīdzināmo datu bāze – informācijas sistēma BLIS tiek veidota ar Norvēģijas finanšu instrumenta 2009.-2014. gada perioda programmas “Kapacitātes stiprināšana un institucionālā sadarbība starp Latvijas un Norvēģijas valsts institūcijām, vietējām un reģionālām iestādēm” atbalstu projekta “Lietpratīga pārvaldība un Latvijas pašvaldību veiktspējas uzlabošana” projekta ietvaros. Plašāku informāciju par projektu lasiet šeit: http://ms.lps.lv.

Atpakaļ
  • Kalendārs

<< Feb 2018 >>
MTWTFSS
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 1 2 3 4
  • Atbalsta

  • Partneri

KS
VRAA
  • Jaunumu arhīvs


Web Design MymensinghPremium WordPress ThemesWeb Development

asdasdsadsadasd

24.03.201524.03.2015
asdasdsadasdasdasd

dsdsds

24.03.2015
sdsdsdsd